fbpx
Zadzwoń: 882 133 133
Willa Dwa Jeziora – pensjonat na Mazurach
  • Strona Główna
  • Galeria
    • Galeria obiektu
    • Galeria pokoi
  • Oferta
    • Willa
    • Pokoje
    • Konferencje, bankiety, imprezy
    • Walentynki
    • Boże Narodzenie
    • Sylwester
    • Ferie zimowe
    • Wielkanoc
    • Pakiety promocyjne
  • Atrakcje
    • Atrakcje obiektu
    • Atrakcje okolicy
      • Węgorzewo
      • Giżycko
      • Gołdap
      • Kętrzyn
      • Mikołajki
    • Szlaki turystyczne
  • Inne
    • Regulaminy
    • Warunki pobytu/rezerwacji
    • Zaprzyjaźnione strony
    • Art. Events
    • Zapytania ofertowe
    • Internacjonalizacja firmy
    • Internacjonalizacja firmy – wynik
    • Polityka prywatności
  • Aktualności
  • Kontakt

Zasady COVID Willa Dwa Jeziora

21
Maj, 2020
przez Przemysław Proszowski
  • Bez kategorii
  • brak komentarzy

Zasady COVID Willa Dwa Jeziora

 

Drodzy Goście,

Nasz pensjonat jako kameralne miejsce bardzo szybko dostosowaliśmy do niezbędnych wymagań związanych w zachowaniem bezpieczeństwa w tym szczególnym okresie. Praktycznie wszystkie części naszego Pensjonatu są już dla Państwa dostępne, dzięki błyskawicznemu wdrożeniu rygorystycznych procedur bezpieczeństwa. W miarę ukazywania się kolejnych rozporządzeń dotyczących funkcjonowania hoteli w Polsce, niektóre zapisy mogą ulec zmianie w zależności od wprowadzania oficjalnych procedur określających szczegółowe zasady bezpieczeństwa w hotelach.

 

NASZ PERSONEL

  • Przeszkoliliśmy wszystkich pracowników i kadrę kierowniczą z zasad bezpieczeństwa, higieny i postępowania w okresie trwania pandemii zgodnie z aktualnymi wytycznymi krajowych instytucji odpowiedzialnych za ochronę zdrowia (GIS – wytyczne dla hoteli, MZ).
  • Wszyscy pracownicy hotelu pracują w maseczkach ochronnych lub przyłbicach, z wykorzystaniem rękawiczek i płynu dezynfekującego podczas obsługi gości.
  • Codziennie przed rozpoczęciem pracy mierzymy temperaturę u naszych pracowników. Pracownik wykazujący jakiekolwiek objawy chorobowe nie będzie mógł przystąpić do pracy.
  • Ograniczamy ilość osób przebywających w hotelu do 60 (na podstawie liczby dostępnych pokoi liczone jako liczba pokoi razy dwie osoby).
  • Goście mają do dyspozycji dużą przestrzeń zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz (ponad 6.500m2), co pozwala na zachowanie bezpiecznej odległości min. 2 m.
  • Prosimy Państwa o parkowanie samochodów na naszym wewnętrznym parkingu, na co drugim miejscu, w celu utrzymania odpowiedniego dystansu społecznego.

 

 

 

RECEPCJA

  • Część noclegowa jest dostępna tylko dla zameldowanych Gości Pensjonatu.
  • Wszystkich Gości podczas meldowania prosimy o wypełnienie tzw. oświadczenie COVID (potwierdzające, iż wg ich najlepszej wiedzy są zdrowi i nie stanowią zagrożenia dla innych przebywających w hotelu osób) oraz tzw. kartę lokalizacyjną ze wskazaniem swojego pobytu w przeciągu ostatnich 14 dni.
  • Podczas zameldowania mierzymy temperaturę każdemu z Gości bezdotykowym termometrem. Nasi pracownicy mają prawo odmówić przyjęcia Gościa w przypadku temperatury przekraczającej 38st. C lub objawów chorobowych oraz powtórzyć procedurę w trakcie pobytu.
  • W trakcie meldowania obsługujemy tylko jednego Gościa, co pozwala na zachowanie odpowiedniej odległości pomiędzy sobą.
  • Zachowujemy przepisowy odstęp między Gośćmi oraz pracownikami pensjonatu w recepcji oraz przestrzeniach ogólnodostępnych.
  • Klucze do pokoi są dezynfekowane po zwrocie przez Gościa i przed przekazaniem kolejnemu Gościowi.
  • Po zameldowaniu gości dezynfekujemy blat recepcji, długopis, terminal płatniczy.
  • Pozostałe powierzchnie ogólnodostępne (klamki do kuchni ogólnodostępnych, klamki do budynków, klawiatury dostępu, itp.) dezynfekujemy minimum dwa razy dziennie.
  • Przy recepcji i w kilku miejscach na terenie pensjonatu ustawiliśmy płyny dezynfekujące do dyspozycji naszych Gości.

 

POKOJE DLA GOŚCI

  • W trakcie sprzątania oprócz standardowych czynności nasze panie sprzątające dezynfekują powierzchnie, oznakowane w wewnętrznej procedurze jako „czerwone”, tj. wszystkie blaty, klamki, klucze do pokoju i toaleta.
  • Jako jedni z pierwszych w okolicy, zastosowaliśmy ozonowanie pokoi oraz części wspólnych Dlatego, po wymeldowaniu Gościa a przed przyjęciem kolejnych osób, w pokoju przeprowadzamy ozonowanie. Dodatkowo, staramy się, by pokój nie był udostępniony przez okres 24 godzin po wyjeździe Gości.
  • Pościel oraz ręczniki pierzemy w temperaturze min. 60 C a następnie maglujemy lub prasujemy.
  • Zwiększyliśmy częstotliwość wietrzenia pomieszczeń (kuchnie, pokoje, części ogólnodostępne).
  • Na życzenie Gości w hotelu są dostępne maseczki ochronne wielorazowego użytku (za dopłatą).

 

POWIERZCHNIE OGÓLNODOSTĘPNE·

  • Regularnie, tj. minimum dwa razy dziennie, dezynfekujemy wszystkie powierzchnie ogólnodostępne (dotyczy to w szczególności powierzchni oznaczonych w naszej wewnętrznej procedurze jako „czerwone”, tj. klamek, przycisków wyjścia, blatów, włączników światła, poręczy schodów).
  • Stosujemy zasadę tzw. czystych blatów – do minimum ograniczyliśmy liczbę produktów dostępnych bezpośrednio dla Gości i wydawane są one na życzenie.
  • W aneksach kuchennych, w korytarzach oraz na zewnątrz prosimy naszych gości o zachowanie „społecznego dystansu” czyli odległości min. 2 metrów.
  • Ze szczególną dokładnością dezynfekujemy toalety. Przestrzenie wspólne regularnie wietrzymy.
  • Części wspólne (kuchnie, korytarze) ozonujemy minimum trzy razy w tygodniu, a jeśli możliwe – codziennie.
  • Stawiamy płyn dezynfekujący do dyspozycji Gości w kuchniach wspólnych, w jadalni, w częściach wspólnych.

 

 

 

KUCHNIE WSPÓLNE

  • Nasze panie sprzątające dezynfekują minimum dwa razy dziennie powierzchnie oznaczone jako „czerwone”, tj.: blaty, krany, uchwyty lodówki i piekarnika, mikrofalówki oraz szafek, powierzchnia kuchenki dotykowej, czajnik, włączniki światła.
  • Kuchnie wspólne są ozonowane minimum trzy razy w tygodniu w godzinach przedpołudniowych, a jeśli jest to możliwe – codziennie.
  • Do Państwa dyspozycji w tej przestrzeni stawiamy płyn dezynfekujący oraz ręcznik papierowy, abyście mogli Państwo samodzielnie dokonać dezynfekcji poszczególnych przedmiotów lub rąk.

 

CZĘŚCI REKREACYJNE

  1. STREFA KĄCIKU MALUCHA
  • Jak sama nazwa wskazuje, ta strefa jest przeznaczona dla dzieci w wieku 1 do… najwyżej 10 lat, choć nawet starsze pociechy chcą tam szaleć. Wszystkie dzieci, niezależnie od wieku, mogą przebywać w Kąciku Malucha tylko pod opieką rodzica bądź dorosłego opiekuna.
  • Korzystanie ze strefy Kącika Malucha odbywa się na odpowiedzialność dorosłych, nie jesteśmy bowiem w stanie upilnować Państwa pociech i zapewnić regulaminowej odległości 2m pomiędzy nimi. Ilość osób korzystająca z Kąciku Malucha będzie na bieżąco regulowana przez personel, tak aby zachować zasady „Społecznego Dystansu”.
  • Każdy z Gości, wchodzący do Kącika Malucha proszony jest o dezynfekcję rąk. Przy wejściu do Kącika Malucha do dyspozycji naszych Gości dostępny jest płyn dezynfekujący.
  • Dezynfekujemy Kącik Malucha poprzez codzienne ozonowanie pod koniec dnia, tj. ok. godziny 18.30.
  • Zastrzegamy sobie możliwość zamknięcia Kącika Malucha bez podawania przyczyny – oczywiście, tylko dla bezpieczeństwa Państwa i Państwa pociech.

 

  1. KACIK GIER I CZYTELNIA (w jadalni na poziomie -1)
  • Jesteśmy zapalonymi amatorami gier towarzyskim, do Państwa dyspozycji oddaliśmy ponad 50 rodzajów różnych gier: dla dwojga oraz dla większej ilości osób; dla dzieci, dla dorosłych i te rodzinne.
  • Niestety, większość z tych gier wykonana jest z elementów kartonowych i nie jesteśmy w stanie zapewnić ich bezpośredniej dezynfekcji.
  • Podobnie z kącikiem czytelniczym, w którym znajdziecie Państwo książki dla dzieci, także tych najmłodszych, oraz dla dorosłych i młodzieży. Do Państwa dyspozycji jest także bogata kolekcja czasopism. W kąciku czytelniczym znajdziecie Państwo także nasz autorski przewodnik po okolicy: sugestie wycieczek, atrakcji turystycznych, sposobów na spędzanie czasu zarówno w słoneczną, jak i w deszczowa pogodę. Niestety, w wypadku książek, czasopism i przewodnika nie możemy zagwarantować dezynfekcji.
  • Zobowiązujemy się natomiast do ozonowania tej przestrzeni raz dziennie, w godzinach 19.00 – 20.00. W trakcie ozonowania dostęp do jadalni i kącika gier będzie zamknięty.
  • Do Państwa dyspozycji w tej przestrzeni stawiamy płyn dezynfekujący oraz ręcznik papierowy, abyście mogli Państwo samodzielnie dokonać dezynfekcji poszczególnych przedmiotów lub rąk.

 

  1. DODATKOWE ATRAKCJE
  • Proponujemy naszym Gościom bezpieczne atrakcje dodatkowe w postaci:

– leżaków

– ogniska

– wiata z ławami

W wiacie pozostawiamy Państwu płyn dezynfekujący oraz ręcznik papierowy, abyście mogli Państwo samodzielnie dokonać dezynfekcji blatu, siedzisk, elementów do grillowani lub rąk

– odpłatne wypożyczenie rowerów (dezynfekcja po każdym ich użytkowaniu).

– sprzęty do gry: piłki, rakietki, sprzęt do minigolfa, itp. (pełna lista jest dostępna przy wejściu i w recepcji) dezynfekujemy po każdym ich oddaniu do recepcji,

 

 

JADALNIA I POSIŁKI (poziom -1)

  • Ze względu na obecnie obowiązujące przepisy, musieliśmy zaadoptować nasze bogate śniadania i zmienić dotychczasowy szwedzki stół na posiłki wydawane w sposób indywidualny. Proponujemy Państwu indywidualny serwis śniadaniowy w jadalni, zgodnie z codziennie zmieniającym się menu śniadaniowym z zachowaniem dystansu społecznego, w określonych turach godzinowych (godziny i pokoje wywieszone na drzwiach kubryku)
  • Obiadokolacje, przygotowywane przez uwielbianą Panią Ewę, są wydawane w jadalni o godz. 17.00. Obiadokolacje należy zamówić min. dzień wcześniej do godz. 11.00 w recepcji.
  • Przed wejściem do jadalni ustawione są dozowniki z płynem dezynfekującym. Goście proszeni są o dezynfekcję rąk przy każdorazowym wejściu na teren jadalni.
  • Każdy stół dezynfekujemy po zakończeniu posiłku przez gościa.
  • Naczynia myjemy w zmywarce w temperaturze minimum 65 C.
  • Podłogę myjemy, używając środka dezynfekującego po zakończeniu wydawania śniadań, tj. ok. godz. 11.00.
  • Przestrzeń jadalni dezynfekujemy raz dziennie.

 

W przypadku uzasadnionych obaw, dotyczących stanu Państwa zdrowia, w trosce o zdrowie pracowników i innych Gości mamy prawo anulować rezerwację i poprosić o zmianę terminu. W przypadku stwierdzenia wyraźnych oznak choroby tj. wysoka temperatura, uporczywy kaszel, trudności w oddychaniu, nie będzie możliwe zameldowanie się w hotelu. Osoba z opisanymi wyżej objawami zostanie poproszona o jak najszybsze zgłoszenie się do najbliższego oddziału zakaźnego, własnym transportem, celem konsultacji z lekarzem lub skontaktowanie się z odpowiednimi służbami.

 

Kamila Korzeniewska

Manager Pensjonatu

About Przemysław Proszowski

O nas

Witamy w Krainie Wielkich Jezior Mazurskich. W ostoi ciszy, spokoju, malowniczych krajobrazów, najczystszych wód i świeżego powietrza. Zapraszamy na wypoczynek do najpiękniejszego zakątku Polski – na Mazury.


2015 DwaJeziora.pl - Wszelkie prawa zastrzeżone

Ostatnie posty

1 lutego 2021 | Przemysław Proszowski Dwa Jeziora w Booking.com...

Czujemy się dumni i zaszczyceni takim uznaniem i serdecznie dziękujemy

21 maja 2020 | Przemysław Proszowski Zasady COVID Willa...

Zasady COVID Willa Dwa Jeziora   Drodzy Goście, Nasz pensjonat

Adres

  • Willa Dwa Jeziora
    11-600 Węgorzewo, Kal 23J
    Mazury / Poland
  • tel. 882 133 133
  • rezerwacje@dwajeziora.pl

Dwa Jeziora

Willa Dwa Jeziora to dwa obiekty:  
Willi Święcajty  
Art Events Krzysztof Gawrych
oraz
Willi Mamry 
Rostro Katarzyna Wyspiańska

© 2015 Willa Dwa Jeziora w Zatoce Kal na Mazurach
    Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie. Przeczytaj politykę prywatności serwisu.Akceptuję